lunes, 17 de octubre de 2011

Ni neu

KAIXO ESKULANGILEOK:)

Eskulanekin jotake hasi baino lehen, nire burua aurkeztea beharrezkoa ikusten dut zertxobait ezagun nazazuen.  Karmele dut izena eta orain dela hemeretzi urte jaio nintzen Bizkaiko herri polit batean, Plentzian.  Betidanik irakaslea izatea gustuko izan dut horregatik oso txikitatik magisteritza ikasiko nuela argi neukan. Bigarren mailan nago jadanik Leioako magisteritza eskolan eta ikasketak primeran ari dira. Gainera, arratsaldez lehen eta bigarren hezkuntzako umeei klase partikularrak ematen dizkiet.
Denbora librean patinatzea, mendira joatea, musika entzutea, igeri egitea eta horrelako aktibitateak gustuko ditut. Horien bitartez deskonektatzen dudalako eta aldi berean naturaz disfrutatzen dudalako. Horrenbestez, lagunekin egotea asko gustatzen zait eta etxean nagoenean pastelak egitea eta batez ere eskulanak egitea pilo bat gustatzen zait.  Txikitatik “Art attack” eta horrelako programak interes askorekin behatzen nituen eta detaile guztiekin geratzen nintzen.
Urte guzti hauetan bildu dudan ezagutza guztiak eta eskulan guztiak zuekin konpartitzeko gogotsu nabil. Prest al zaudete? Jarrai nazazue.

No hay comentarios:

Publicar un comentario