lunes, 21 de noviembre de 2011

Usain gozoa duen perfumea egiten

Arratsaldeon eskulangileok!
Gaurko sarreran  eskulanen txanda izango da, hala ere, eskulan berezi bat ekarri dizuet gaurko honetan. Oso usain atsegina duen perfumea egingo dugu. Betan ikaragarria!
Ez duzue sinesten ezta? Normala da, nik neu ere irakurri nuenean ez nuen sinesten baina egiten ikasi nuenean egia dela konprobatu dut. Orain nire perfumerik gogokoena da eta ez naiz etxetik ateratzen nire esentzia bota gabe, eta gainera bost pausotan eginda dago! Ikaragarria da, ikusiko duzue!
Erabiliko dugun materiala ondorengoa izango da:

-          2 vodka katilu
-          Intxaur bat
-          3 kanela-zotz
-          2 koilara martorri hazi
-          Laranja azala
-          2 ereinotz orri
-          “Clavos de olor” esentziaren koilarakada bat
-          Kristalezko ontzi  hermetiko bat

Prozesua pauso sinple batzuetan laburbiltzen da:
Lehenik eta behin, beirazko ontzia esterilizatuko dugu. Horretarako, katilu batean irakiten utziko dugu 15 minututan. Ondoren matxarda batzuen laguntzaz, ontzia aterako dugu eta sikatzen utziko da.
Geroago, vodka katiluak ontzian isuriko dugu eta zotzak ere botako ditugu baina zati txikietan moztuta; kanela-zotzak, martorri haziak, ereinotz orriak, laranja azala ( sikatua eta espiral forman moztuta), intxaurra, eta “clavos de olor” koilarakada. Hau bukatu ondoren, ontzia itxiko dugu eta bi asteetan zehar leku ilun eta fresko batean esentzia mazeratzen utziko dugu.

Denbora tarte hau pasatzean, iragazki batekin, zotz guztiak iragaziko ditugu eta geratzen den perfumea beste ontzi hermetiko batean isuriko dugu (aldez aurretik esterilizatua dagoena). Honekin perfumea erabiltzeko prest egongo da eta  guk ere usain gozo berria estreinatzeko aukera izango dugu eta dohainik gainera.
Perfumea egiteko erabili ditudan landare eta orriak

Hurrengora arte eskulangileok!


No hay comentarios:

Publicar un comentario